social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

چهارشنبه1403/2/19

08:46:3

58

بازدید مدیر کل استاندارد از پیشگامان صنعت کارتن و کاغذ در خراسان جنوبی

مهدی دستورانی مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی و هیأت همراه از مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد با هدف نظارت بر روند تولید این واحد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی بعد از ظهر روز سه شنبه 1403/02/18 مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی بهمراه معاونین و کارشناسان مربوط، از بخش‌های مختلف واحد تولیدی کاغذ و کارتن، خط تولید، انبارها، آزمایشگاه‌ها و ... در مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد واقع در شهرک صنعتی بیرجند بازدید به عمل آوردند که این بازدید با هدف بررسی و نظارت بر رعایت استانداردهای ملی محصول در تولید انواع کارتن و کاغذ انجام شد.
مهدی دستورانی در جریان این بازدید، ضمن تاکید بر اهمیت رعایت استانداردها در تضمین کیفیت و سلامت محصولات، از نزدیک شاهد فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت در خطوط تولید بود.
وی همچنین با مدیرعامل، کارکنان و مسئولین واحد تولیدی گفتگو و از تلاش‌های آنها در جهت ارتقاء سطح کیفیت و رعایت استانداردها قدردانی کرد.

در پایان بازدید مدیر کل استاندارد استان ابراز داشت که این واحد تولیدی نقش مهمی در توسعه صنعتی استان، کشور و به کارگیری نیروی کار داشته و ادامه این روند مثبت، موجب افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی خواهد شد.
وی ادامه داد این بازدید نشان دهنده تعهد و الزام اداره کل استاندارد خراسان جنوبی به ترویج کیفیت در صنایع محلی است و ابراز امیدواری کرد که این گونه فعالیت‌ها به توسعه پایدار صنعت کاغذ در منطقه کمک شایانی نماید.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ