دسترسی سریع

استانی بیشتر

برگزاری بیش از 3 هزار نفر ساعت دوره آموزشی مجازی در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از برگزاری 3653 نفر ساعت آموزش مجازی در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، یک هزار و 888 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب عملیاتی، تحقق 116 درصدی داشته است.
وی گفت: از 3653 نفر ساعت آموزش تعداد 1613 نفر ساعت مربوط به آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی است و تعداد 152 نفر ساعت مربوط به آموزش کارشناسان استاندارد و سایر آموزش های برون سازمانی است.
مدیرکل استاندارد لرستان دوره های آموزشی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، آشنایی با قوانین دیوان محاسبات و محاسبات عمومی، آشنایی با ساختار و شیوه نگارش استاندارد ملی شماره 5، آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM، روش های مسئله شناسی برای تدوین برنامه های ارتقاء بهره وری، مدیریت و ارزیابی عملکرد، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، و مدیریت سبز را از مهم ترین دوره های برگزار شده برای کارکنان استاندارد نام برد و اظهار داشت: که این دوره های آموزشی به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار شد.
گفتنی است این آموزش ها از طریق ستاد، سازمان مدریت و برنامه ریزی استان، و مراکز آموزشی همکار تایید صلاحیت شده انجام می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ