دسترسی سریع

استانی بیشتر

۹۵ استاندارد ملی در استان تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سمنان:

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: 95 فقره استاندارد ملی سال 1399توسط کارشناسان این حوزه در استان مورد تدوین، تجدید نظر و بازنگری قرار گرفت.

رستمی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور مسئولیت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد، بیان کرد: 95 استاندارد ملی در سال 1399توسط کارشناسان استاندارد تدوین، تجدید نظر  و بازنگری شده و به عنوان سند ملی در پورتال اداره کل و پورتال سازمان ملی استاندارد ایران در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی افزود: استانداردهای تدوین و تجدید نظر شده در زمینه‌های خدمات، فناوری اطلاعات، اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها، مدیریت کیفیت انجام گرفته است.

مدیر کل استاندارد سمنان گفت: بررسی استانداردهایی که پنج سال از تدوین آن‌ها گذشته است از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن‌ها به طور مداوم انجام می‌گیرد و بر همین اساس و طبق برنامه عملیاتی سال 99، بازنگری 60 استاندارد ملی در دستور کار این اداره کل قرار داشت که با تلاش کارشناسان در سال گذشته با انجام 79 مورد بازنگری شاهد تحقق 131 درصدی در این حوزه می‌باشیم.

رستمی با اشاره به اینکه هدف از تدوین و بازنگری استانداردهای ملی به‌روزرسانی و ارتقا کیفیت استانداردهای ملی مطابق با نیازهای جامعه می‌باشد خاطر نشان کرد: بازنگری‌های انجام شده در زمینه‌هایی همچون پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، خوراک و فرآورده های کشاورزی، بیولوژی و میکروبیولوژی، صنایع شیمیایی، صنایع پلیمر  و بسته بندی می‌باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ