ملی

کارهای بزرگ حاصل انتخاب درست است 

1400/1/17 سه‌شنبه

جمعی از مدیران کل سازمان ملی استاندارد ایران از شبکه اینترنتی و تلویزیونی شتاب بازدید و با روزبه جهانگرد کارگردان و تهیه کننده در حوزه برنامه سازی تلویزیونی،محسن ناجی تهیه کننده و کارگردان شبکه افق سیما و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این شبکه تلویزیون اینترنتی دیدارو گفت و گو کردند.
دراین بازدید که امید بن عباس سرپرست دفتر حوزه ریاست و محمد صابری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان نیز حضور داشتند درباره بهره گیری از ظرفیتهای رادیو تلویزیون های بر بستر اینترنت تاکید شد.
 مسئله مهم امروز رسانه، دستیابی به الگوهای استاندارد شده ی رفتار و کردار است تا از بروز ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی به ویژه در بین جوانان جلوگیری شود.
شبکه تلویزیونی اینترنتی شتاب در زمینه معرفی و جذب سرمایه برای استارتاپ ها و مخاطبان و ارائه تحلیلهای اقتصادی به مردم  و جامعه مخاطب خاص خود  به ویژه در حوزه بورس و ارزهای دیجیتال فعال است.
 جهانگرد اهوازی، مدیر این شبکه با ارائه توضیحاتی از فعالیتهای شبکه شتاب بر ظرفیت های بالقوه آی پی تی وی ها در دنیای کنونی توضیحاتی ارائه کرد. 
وی گفت : هرچند هنوز تلویزیون و رادیو از قدرت رسانه ای بالایی برخوردارند اما رادیو تلویزیونهای ایننرنتی با سرعت در حال جایگزین شدن هستند تا بتوانند در یک فضای برابر و استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای به ارائه دانش و برنامه های مختلف بپردازند.