استانی

برگزاری بیش از 3 هزار نفر ساعت دوره آموزشی مجازی در لرستان

1400/1/18 چهارشنبه

مدیرکل استاندارد لرستان از برگزاری 3653 نفر ساعت آموزش مجازی در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، یک هزار و 888 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب عملیاتی، تحقق 116 درصدی داشته است.
وی گفت: از 3653 نفر ساعت آموزش تعداد 1613 نفر ساعت مربوط به آموزش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی است و تعداد 152 نفر ساعت مربوط به آموزش کارشناسان استاندارد و سایر آموزش های برون سازمانی است.
مدیرکل استاندارد لرستان دوره های آموزشی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، آشنایی با قوانین دیوان محاسبات و محاسبات عمومی، آشنایی با ساختار و شیوه نگارش استاندارد ملی شماره 5، آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM، روش های مسئله شناسی برای تدوین برنامه های ارتقاء بهره وری، مدیریت و ارزیابی عملکرد، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، و مدیریت سبز را از مهم ترین دوره های برگزار شده برای کارکنان استاندارد نام برد و اظهار داشت: که این دوره های آموزشی به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار شد.
گفتنی است این آموزش ها از طریق ستاد، سازمان مدریت و برنامه ریزی استان، و مراکز آموزشی همکار تایید صلاحیت شده انجام می شود.