یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   19:41:15
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر



1395/7/4 یکشنبه جشن ولایت در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل : به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، به همت پایگاه مقاومت بسیج سازمان ، جشن باشکوهی ، صبح امروز در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با تبریک اعیاد قربان و غدیر و در پی آن آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت : هفته دفاع مقدس جریان ساز اعتقاد و ایمان الهی و ایجاد روحیه بالا در حفاظت از کیان جامعه است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، با اشاره به احادیث و روایات واقعه غدیر ، گفت : حضرت رسول اکرم ( ص ) در روز غدیر ، مسیر حق و روشن را برای همه مسلمانان معرفی کرد.

وی با تشریح وضعیت کنونی جامعه و استفاده از تاکتیک جنگ نرم توسط دشمنان ، پرهیز از تفرقه افکنی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را راهکار مقابله با این شرایط دانست .

پیروزبخت در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع استاندارد در نگاه دولتمردان اظهار داشت : با تلاش و همت همه کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران ، امروزه نگاه ملت و دولت به موضوع استاندارد تغییر کرده و استاندارد به عنوان یک مطالبه ملی در جامعه مطرح است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران خواست که به دنبال تحقق فرامین مقام معظم رهبری در شعار اقتصاد ملی ، اقدام وعمل و سیاستهای دولت تدبیر وامید گام بردارید.

نسخه قابل چاپ