یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   12:21:42
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر

1395/7/6 سه‌شنبه نشست اعضاء هیأت موسس خانه روابط عمومی ایران با مشاور رییس جمهور

اعضاء هیأت موسس خانه روابط عمومی ایران امروز با اکبر ترکان مشاور رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل: در این نشست که در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، اساتید و کارشناسان عضو خانه روابط عمومی ایران به بیان دیدگاه های خود درباره روابط عمومی نوین پرداختند.

هم چنین در این نشست اعضاء خانه روابط عمومی ایران از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور به دلیل تلاش برای استقرار سیستمی هماهنگ و پویا در روابط عمومی و تبدیل آن به مدیریتی نوین و نیز ارتقاء سطح همکاری و ارتباط با همه رسانه های کشور تقدیر کردند.

اعضای هیات موسس روابط عمومی ایران با اشاره به اینکه سازمان های مناطق آزاد می توانند نظام ارتباطی یکپارچه داشته باشند گفتند: تدوین برنامه های جامع ارتباطی میتواند زمینه ساز ایجاد چتر اجتماعی در مناطق آزاد کشور شود.

امید علی مسعودی ، مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل و عضو هیات موسس خانه روابط عمومی در این نشست در خصوص وظایف و مسئولیت های سازمان ملی استاندارد ایران به ویژه طرح کنترل و نظارت کالا در بازار توضیحاتی را ارایه کرد.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست بر اهمیت شفاف سازی و آموزش روابط عمومی ها در پذیرش مسئولیت اجتماعی در بین مدیران ارشد و کارکنان سازمان های مناطق آزاد کشور تاکید کرد.

گفتنی است ، اعضای هیات موسس خانه روابط عمومی ایران در آینده نزدیک با رییس سازمان ملی استاندارد ایران دیدار و گفت و گو می کنند.

نسخه قابل چاپ