یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   16:24:01
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر
1395/7/19 دوشنبه پیام تسلیت رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
  عاشورا یک حادثه نیست؛ فرهنگی است بر تارک تاریخ، عاشورا درنگی کوتاه در زمان است که نیم روز بیشتر دوام نیافت، امّا پیام حادثه چنان روایت تلخی را به تصویر می کشد که توجّه همه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که همه قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه از سرچشمه اش سیراب می شوند و حیاتی دوباره می یابند . برماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را بشناسیم و به جهانیان بشناسانیم.
حضرت امام حسین علیه السلام والاترین نمونه اخلاص و پاک بازی است و یاران او از فداکارترین و باوفاترین انسان های روی زمین بودند. از این رو قیام و نهضت حسینی از خدایی ترین و با اخلاص ترین مبارزات حق طلبانه و بارزترین مظهر حق پرستی و عدالت خواهی است. آن حضرت  برای دفاع از دین و احیای ارزش های اسلامی، رنج ها و مصیبت ها را به جان خرید و تا مرز شهادت ایستادگی کرد. تا حرمت و آزادگی انسان ها را معنایی دوباره ببخشید و حیات و بالندگی شیعه را در تمامیت تاریخ به نمایش بگذارد . درود خدا بر سالار شهیدان و یاران باوفایش .
فرا رسیدن روزهای غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران همیشه زنده اش را به مسلمانان، آزادی خواهان و شیفتگان آن حضرت به ویژه خانواده سوگوار استاندارد تسلیت می گویم.

 
                                             نیره پیروزبخت
منبع: V
نسخه قابل چاپ