یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   13:35:27
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر

1395/7/28 چهارشنبه رییس سازمان ملی استاندارد ایران تندیس و لوح واحدهای نمونه خراسان رضوی را اهدا کرد
صبح امروز ، مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در مشهد مقدس با حضور نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، مسئولان استانی و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد.
نیره پیروزبخت با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران در صدد تدوین استانداردهای خدمات شهری و گردشگری است اظهار داشت: کنترل نازل های سوخت ، کنترل ایمنی و سلامت غذایی ، کنترل مصالح ساختمانی و ... را با همکاری وزارتخانه های مربوطه انجام می دهیم .
در این مراسم ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، با تقدیر و تشکر از واحدهای نمونه استان خراسان رضوی یادآور شد : رعایت استاندارد در تولید کالا و خدمات می تواند گام مهمی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و راهگشای بازارهای صادراتی باشد.
 رشیدیان ، استاندار استان خراسان رضوی در این مراسم ، تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو هماهنگی و همکاری تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانست و اظهار داشت : شعار امسال روز جهانی استاندارد ( استانداردها اعتمادسازند ) در عرصه ملی و بین المللی تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه استانداردها رفاه اجتماعی را به دنبال دارند ، خواستار تاسیس پژوهشگاه استاندارد در استان خراسان رضوی شد.
علیرضایی ، رییس سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی ، در این مراسم تفاهم بین دستگاههای مختلف را موجب رونق تولید در استان دانست .
علیرضا جمیع ، مدیرکل استاندارد خراسان رضوی ، در مراسم گرامیداشت روز استاندارد ، به تشریح عملکرد اداره کل خراسان رضوی در دولت یازدهم پرداخت و با اشاره به حضور سالانه 27 میلیون زائر داخلی و خارجی در مشهد مقدس ، برلزوم رعایت استانداردها تاکید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل ، در این مراسم از 23 واحد نمونه تولیدی در سطح  استان تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر و تندیس سازمان ملی استاندارد ایران به آنان اهدا شد.
 
نسخه قابل چاپ