دسترسی سریع

پیروزبخت:

استاندارد در جهش تولید، ابعاد کیفی را مدنظر دارد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، در گفت و گویی با تبریک اعیاد شعبانیه اعلام کرد: جهش تولید از دو منظر کمی و کیفی باید مورد توجه قرار گیرد.

پیروزبخت، با اشاره به طرح شعارهای منطقی و هدفمند از سوی مقام معظم رهبری در دو سال اخیر گفت: حمایت از تولید داخل و رونق تولید به جهش تولید منجر خواهد شد. 
وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران پیشرو در زمینه جهش تولید است، خاطرنشان کرد: این سازمان بسته حمایتی را از تولید داخل، صادرات و واردات مواد اولیه و حدواسط طراحی و با تایید در شورای عالی استاندارد به عنوان حمایت از تولید ارائه داشته است. 
پیروزبخت گفت: رعایت استاندارد در این شرایط هزینه نیست بلکه ارزش و اعتبار در بازارهای داخلی و بازار هدف است که باید به آن توجه شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، با تاکید بر اینکه این سازمان در کنار تولیدکنندگان است تصریح کرد: برای حمایت از تولید و جهش تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت. 
پیروزبخت تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را قطع کامل وابستگی به محصولات خارجی دانست و اظهار کرد: حمایت از تولید داخل به ویژه صنایع کوچک و دانش بنیان و استانداردسازی مشاغل خانگی از جمله برنامه های اجرایی این سازمان است که در سال جهش تولید به صورت جدی پیگیری می شود. 
وی افزود: در همین راستا، تجدیدنظر استانداردهای قدیمی را در برنامه داریم.


 

 
امتیاز دهی