دسترسی سریع

استاندار خوزستان:

استاندارد نقطه اتکا و اعتماد مردم است

غلامرضا شریعتی در دیدار با مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد را نقطه اتکا و اعتماد مردم دانست و بر صیانت از آن تاکید کرد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در زمینه استانداردسازی کالا و خدمات در استان ایجاد شده است تصریح کرد: هرچه کنترل ها دقیق تر باشد، اطمینان مصرف کننده نیز نسبت به کالا و خدمات بیشتر می شود. 
وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید اداره کل استاندارد خوزستان گفت: این استان دروازه بزرگ ورود کالا به کشور است و از این حیث، دقت در کار در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. 
شریعتی از تلاش های رضا دهدشتی زاده در مدت مدیریت در اداره کل استاندارد استان خوزستان قدردانی کرد و افزود: وی با ایجاد روابط موثر با سایر دستگاه‌ها به صورت منطقی و قانونمند، خدمات ارزنده ای را در مدت مسئولیت خود در استان انجام داد که شایسته تقدیر است.
در این دیدار، حمید اشتری، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران نیز از توجه استاندار و سایر مقامات استانی به استاندارد قدردانی کرد.
 صبح امروز معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس، رییس دفتر حراست مرکزی و مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران، برای معرفی سرپرست اداره کل استاندارد استان خوزستان به این استان سفر کردند.

 
امتیاز دهی