دسترسی سریع

پیروزبخت:

استانداردسازی دفاعی محور و کانون آینده سازی ایمن است

دومین همایش استاندارد کیفیت نیروهای مسلح و دومین دوره اعطای جایزه نیروهای مسلح، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر دفاع و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در وزارت دفاع برگزار شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با بیان اینکه استاندارد سازی دفاعی در سطح بالاتری از فناوری قرارگرفته است گفت: باهمراهی و هم افزایی همه متخصصان امروزه شاهد کیفیت بالاتری در سامانه ها و خدمات دفاعی کشور هستیم. 
پیروزبخت با اشاره به رویکرد نوین استانداردسازی افزود: تمرکز سازمان استاندارد، استانداردسازی همه محصولات و خدمات است به گونه ای که هم اکنون استاندارد در جهان به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، زندگی آرام توام با رفاه را حق همه شهروندان دانست و تصریح کرد: استانداردها مسیر میانبر برای رسیدن به این مقصد هستند.
وی با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد، با عنوان حفاظت از زمین با استانداردها گفت: استانداردها در حفاظت از زمین و عدم تخریب محیط زیست گام برمی دارند.
وی با اشاره به برنامه های تبیین شده سازمان استاندارد تصریح کرد: 
نوآوری، استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان و امنیت فضای سایبری از برنامه‌های مهم استاندارسازی ساختارمند است که کاربرد مناسبی نیز در صنایع دفاعی دارد.
پیروزبخت با تقدیر از تلاش متخصصان  وزارت دفاع و مرکز  استاندارد دفاعی برای تحقق اهداف استاندارسازی دفاعی و ارتقای سطح کیفیت سامانه‌ها و خدمات دفاعی گفت: نتایج این همکاری ها در نگهداری تجهیزات هوایی و فضایی نمایان است و آینده درخشانی را برای ادامه همکاری های استاندارد با وزارت دفاع متصور هستیم.

 
امتیاز دهی