دسترسی سریع

پیروزبخت:

نقش استاندارد در حوزه دفاعی، ویژه و منحصر به فرد است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران،  خاستگاه استاندارد در حوزه دفاعی را ویژه و منحصر به فرد دانست و گفت: الزامات استانداردی نیروهای مسلح برای سایر مبادی کشور قابل بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان استاندارد به نقل از وزارت دفاع، نیره پیروزبخت در مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی اعطای جایزه سال سپاس نیروهای مسلح با بیان اینکه همزمان با برگزاری نخستین همایش راهبردی استاندارد و کیفیت در سال ۹۸ در سوگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودیم، اظهارکرد: امسال نیز دانشمند عزیز و فرزانه کشور محسن فخری‌زاده را از دست دادیم و در این مقطع زمانی که مقارن با چهلمین روز شهادت این دانشمند برجسته است، همچنان سوگواریم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافزار میهن اسلامی، افزود: فخری‌زاده سال‌های متمادی با اخلاص زیاد و  مجاهدانه در سنگر علم به طور مخفیانه تلاش کردند، اما سرانجام خداوند متعال چهره و اقدامات این دانشمند ممتاز را به جهانیان معرفی کرد و باعث جاودانه شدن این شهید بزرگوار در اذهان عمومی شد.
پیروزبخت ادامه داد: کشور به دلیل شرایط خاص خود در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا شرایط پیچیده‌تر و متفاوت را تجربه کرد. این موضوع ایجاب کرد تا استانداردها و تدابیر ویژه‌تری مورد بازنگری قرار گرفته و اتخاذ شود.
وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در وزارت دفاع برای رعایت همه مقوله‌های استاندارد و کیفیت در نیروهای مسلح گفت: خاستگاه استاندارد در حوزه دفاعی در سراسر دنیا خاستگاه ویژه و منحصر به فردی است و الزامات استانداردی نیروهای مسلح برای سایر دستگاه‌ها و مبادی کشور نیز قابل بهره‌برداری است.
پیروزبخت با بیان اینکه جایگاه استاندارد در حوزه دفاعی روز به روز در حال تغییر و بازنگری است، گفت: حوزه دفاعی کشور باید به سمت برنامه‌ریزی و استانداردسازی سیستمی و رویکردهای نوین استاندارد حرکت کند.
با حضور وزیران دفاع و راه و شهرسازی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و مدیران عامل سازمان وزارت دفاع، دومین همایش راهبردی استاندارد و کیفیت نیروهای مسلح و رونمایی از تمبر اختصاصی اعطای جایزه سال سپاس نیروهای مسلح به میزبانی موسسه استاندارد ملی وزارت دفاع برگزار شد.

 
امتیاز دهی