دسترسی سریع

شریعتی :

بی کیفیتی کالا و  خدمات به بهانه تحریم ها پذیرفته نیست 

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه بازدید از آزمایشگاههای پژوهشگاه استاندارد در نشستی با معاونان، روسای مراکز، روسای پژوهشکده های استاندارد و همچنین جمعی از مدیران این سازمان، بر افزایش سطح کیفی کالا و خدمات به عنوان محور اصلی برنامه های سازمان استاندارد تاکید کرد و گفت: فعالیت های استاندارد آسیب شناسی شود و مراحل کار با اولویت نیاز جامعه پیش رود.
وی با انتقاد از اینکه چرا مردم باید هزینه محصول کم ارزش را پرداخت کرده و گاهی آسیب ببینند افزود: نباید به بهانه های مختلف از جمله تحریم، سطح استانداردها کاهش یابد، چرا که در این بین مردم متضرر می شوند.
شریعتی خطاب به مسئولان استاندارد، تکلیف و تعهد این سازمان را ارتقای سطح کیفی کالا و خدمات برای تک تک افراد جامعه دانست و اظهار داشت: نباید مردم هزینه بی مسئولیتی را پرداخت کنند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد افزود: خوشبختانه این قانون به صورت کامل تکالیف را مشخص کرده است که راهگشای بسیاری از موانع و موازی کاری های بین دستگاهی است.
وی شناخت جامعه از اهمیت استاندارد را ضروری دانست و گفت: در این صورت است که جامعه مطالبه گر استاندارد خواهد بود و تولیدکننده خود را موظف به ارایه محصولات با کیفیت و خدمات شایسته در جامعه می داند.
شریعتی در ادامه افزود: تعاملات بین المللی استاندارد با هدف رشد اقتصادی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار می گیرد.

 
امتیاز دهی