دسترسی سریع

شریعتی:

با روش های نوین به فرهنگسازی استاندارد در جامعه بپردازید

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل، بهره گیری از تجارب جوامع توسعه یافته برای پیاده سازی فرهنگ استاندارد در بین آحاد جامعه به ویژه کودکان 
را راهی مطمئن دانست.
غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با همراهی امید بن عباس، سرپرست حوزه ریاست با مدیرکل، معاون، روسای ادارات و کارشناسان دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل دیدار و گفت و گو کرد. 
 در این دیدار، محمد صابری، مدیر کل، معاون و روسای ادارات دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل به تفکیک ضمن ارایه گزارش عملکرد به تبیین برنامه های پیش رو پرداختند.
 در ادامه، شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، برنامه ریزی برای شناخت استاندارد را متذکر شد و تاکید کرد: معرفی استاندارد با روشهای نوین باید از سنین پایین شروع شود تا نسل آینده استاندارد را به عنوان نیاز ضروری در جامعه مطالبه کند.
وی توسعه روابط بین الملل به منظور تسهیل تجارت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اجرای تفاهم نامه همکاری با سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه به بهبود روابط تجاری و اقتصادی کمک می‌کند.
گفتنی است، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی دیدار رییس سازمان ملی استاندارد ایران به صورت جداگانه با کارکنان حوزه های مختلف انجام می شود.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی