جمعه 7 اردیبهشت 1403   15:20:27
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر
1393/6/12 چهارشنبه هشدار سازمان ملی استاندارد ایران به تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی درصورتیکه تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی برای کاهش قیمت محصول خود اقدام به تولید و توزیع کالای غیراستاندارد در بازار داشته باشند طبق مقررات به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل ، اجرای اجباری استاندارد ملی شیرآلات بهداشتی انواع کلاسیک به شماره 1546 ، آبشویه یا فلاش تانک به شماره 7351 و شیرهای بهداشتی اهرمی به شماره 6679 با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب تهران در تاریخ 1/5/1371 اعلام و از همان زمان نظارت سازمان ملی استاندارد ایران بر تولید ، توزیع و نیز واردات آن از طریق کنترل مبادی ورودی مجاز انجام شده است.

یادآور می شود : سازمان ملی استاندارد ایران در سال های اخیر با اجرای طرح طاها ( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) اقدام به خرید نمونه شیرآلات بهداشتی و آزمون و انطباق آن با استاندارد کرده است که با توجه به حجم کم بسته های این محصولات همواره احتمال ورود کالاهای بی کیفیت از طریق مبادی ورودی غیرمجاز و بصورت قاچاق وجود دارد.

گفتنی است : چنانچه اشخاص حقیقی و یا حقوقی از محل تولید شیرآلات بهداشتی بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا قاچاق شناسایی شوند برای پیگیری و اقدام قانونی لازم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نسخه قابل چاپ