آخرین اخبار

دکتر اسلام پناه: ‌

تدوین شاخص های استاندارد خدمات فرهنگی در دستور کار قرار دارد 

1401/2/27 سه‌شنبه

با حضور دکتر مهدی اسلام پناه، جلسه شورای فرهنگی سازمان ملی استاندارد ایران ‌برگزار شد.
دکتر اسلام پناه در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی و جمعی مسئولان شورای عالی استاندارد ایران برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، این دو شخصیت بزرگ را در تاریخ اسلام بسیار اثر گذار و الگو معرفی کرد.
در ادامه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «فرهنگ همچنان مظلوم است » گفت : کار فرهنگی در سازمان ملی استاندارد ایران باید نمونه ای بی بدیل و طراز منویات مقام معظم رهبری و هم راستا با راهبردهای دولت مردمی و انقلابی باشد.
دکتر اسلام پناه به بیان وظایف سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه حقوق شهروندی به عنوان حق الناس پرداخت و افزود: این مهم باید در سازمان ملی استاندارد ایران به یک فرهنگ متعالی تبدیل شود و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ مقاومت و ایثار از جمله این وظایف خطیر فرهنگی است.
دکتراسلام پناه افزود: تدوین شاخص های مهم استاندارد خدمات فرهنگی از جمله وظایف قانونی این سازمان حاکمیتی است که باید با شاخص های مهم منبعث از منویات رهبرمعظم انقلاب، انجام و ارائه شود.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نباید محدود به یکسری اقدامات ظاهری و سطحی باشد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی باید ریشه دار و ارزشمند باشد و جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محورهای اصلی فعالیت های فرهنگی است.