استانی

کیفیت لازمه تولید و زمینه‌ساز کمک به اقتصاد کشور است

1400/7/21 چهارشنبه

رضا عسگری، فرماندار شهرستان زنجان، به مناسبت هفته استاتدارد، با حضور در محل اداره کل استاندارد استان زنجان، با داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد، دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، رضا عسگری، در این دیدار ضمن تبربک هفته استاندارد به‌ مدیریت و کارکنان اداره کل استاندارد استان زنجان، تخلفات را مانعی برای تولیدات داخلی و صادرات کشور، عنوان کرد و افزود: در عصر کنونی، توجه به کیفیت کالاها به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است، که همین امر توجه به نقش استاندارد در جامعه را پررنگ تر کرده است.
 وی، با بیان اینکه، باید کالاها و محصولات داخلی با کیفیت و استانداردهای لازم تولید و به بازار مصرف عرضه شوند تا جلوی تخلفات گرفته شود، در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان نظارت جدی و دقیق تر بر بازار مصرف را خواستار شد.
  فرماندار شهرستان زنجان، اظهار کرد: بعضی از تخلفات گناه است؛ زیرا سلامت مردم را به مخاطره می اندازد، بنابراین در جایی که سلامت و امنیت مردم در خطر است، نباید به هیچ عنوان، اغماض کرد.
رضا عسگری، با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه کنونی افزود: خوشبختانه امروزه نگاه مردم به استاندارد و کیفیت، نگاه مطالبه‌ گری است، تصریح کرد: امروزه اهمیت نقش استاندارد، در جامعه به خوبی قابل لمس است و مردم پذیرفته اند که کالاهای تولید شده، باید با کیفت لازم به بازار عرضه شوند؛ چرا که کیفیت لازمه تولید بوده و زمينه ساز کمک به رونق اقتصاد کشور است.
 در پایان؛ داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور رضا عسگری،  فرماندار شهرستان زنجان و هیات همراه ایشان در اداره کل استاندارد استان،  افزود: بررسی و پیگیری شکایات مردمی در اولویت کاری استاندارد استان است و مردم در صورت وجود مشکل در کالاهای مشمول استاندارد می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۱۷ شکایت خود را مطرح کنند تا کارشناسان اداره کل استاندارد استان ضمن بررسی موارد مطروحه اقدام لازم را به عمل آورند.