استانی

تعطیل نمودن کارخانجات هیچ افتخاری برای ما ندارد

1400/7/27 سه‌شنبه

در ادامه آئین تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استان، طی مراسمی با حضور حسین اشرفی، مدیر کل امور اقتصادی استانداری زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان، از واحد تولیدی خالص سازان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، در این مراسم که به منظور رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود در محل واحد تولیدی برگزار شد، حسین اشرفی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با تبریک روز جهانی استاندارد به مدیر کل و پرسنل اداره کل استاندارد استان، از تلاشهای مدیرعامل و مجموعه واحد تولیدی خالص سازان به واسطه اهتمام چندین ساله خود در شرایط سخت تحریم بالاخص در بخش صادرات، تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان، با اشاره به شاخص های کیفی برای انتخاب واحدهای نمونه اظهار داشت: هر شرکتی باید فرآیند و سیستم های کاری خود را طوری طراحی و ایجاد کند که بتواند خواسته ها و الزامات مشتری را برآورده کند که انتظار می رود واحد تولیدی خالص سازان با پشتکار و تلاشی که در میان پرسنل شرکت وجود دارد، گام های بلندتری جهت دریافت تندیس ملی بردارد.
اشکانی پور با بیان اینکه تعطیل نمودن کارخانجات هیچ افتخاری برای ما ندارد، خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را برای موفقیت واحدها به کار خواهیم بست و در کنار حمایت از تولید و کارآفرین، سلامت مردم را بعنوان خط قرمز خود قرار داده و به هیچ عنوان هم به آن نزدیک نمی شویم.
وی تاکید کرد: ما با همکارانمان عهد کرده‌ایم، کاری کنیم تا چرخ تولید در این استان به خوبی بچرخد.
یوسف مرادلو مدیر عامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان نیز در این نشست گفت: در برهه‌ای که هم تحریم‌های خارجی گلوی ما را می‌فشرد، هم تحریم‌های داخلی، اداره کل استاندارد به داد ما رسید.
وی تصریح کرد: طبق آمار اداره کل گمرک استان،  ۷۵ درصد ارز حاصل از صادرات استان، متعلق به صنعت سرب و روی هست که اداره کل استاندارد مسئولانه به مسئله ورود نموده و مشکل صادرات را مرتفع کرد.

در پایان با اهداء تندیس واحد نمونه و لوح سپاس از خدمات شرکت خالص سازان روی  به عنوان واحد تولیدی نمونه استانی تقدیر به عمل آمد.