لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: 1401/03/16
    جنسیت: زن
    سن: 45
    تحصیلات: کارشناسی ارشد
    شغل: کارمند
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 1
    پاسخ وب سرویس: با موفقیت انجام شد.
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    سوال 1: 5
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/03/10
    جنسیت: زن
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی(ISO,IEC,CODEX,OIML)
    شناسه خدمت: 10011455101
    پاسخ وب سرویس: لطفا فیلدهای الزامی را به طور کامل وارد کنید
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    سوال 1: 5
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/03/09
    جنسیت: زن
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی(ISO,IEC,CODEX,OIML)
    شناسه خدمت: 10011455101
    پاسخ وب سرویس: لطفا فیلدهای الزامی را به طور کامل وارد کنید
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    سوال 1: 5
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/01/16
    جنسیت: زن
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 2
    پاسخ وب سرویس: خطا در ثبت اطلاعات رخ داده است
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    سوال 1: 3
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: متوسط
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: متوسط
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: متوسط
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: متوسط
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: متوسط
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: متوسط
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: متوسط
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: متوسط
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    پاسخ وب سرویس: لطفا فیلدهای الزامی را به طور کامل وارد کنید
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
12345678910...>>>