دسترسی سریع

دکتر مهدی اسلام پناه در بازدید از گروه صنعتی ماموت: 

ارایه مشوق های حمایتی برای تولید خودروهای استاندارد و مورد رضایت مصرف کننده 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه از خطوط تولید کشنده، اتوبوس، تریلر، سواری و قطعات گروه صنعتی ماموت بازدید کردند.
به گزارش دفتر روابط عمومی، دکتر مهدی اسلام پناه، در حاشیه این بازدید در نشستی با مدیرعامل گروه صنعتی ماموت با اشاره به مدیریت موفق و تولید رقابتی در سطح جهانی  در این گروه صنعتی اظهار داشت: اینگونه مجموعه ها می تواند الگویی برای دیگر واحد های تولیدی خصوصی و دولتی باشد. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تولید کشنده ها و تریلرها در این واحد را  در سطح استانداردهای جهانی دانست که با برندهای معروف دنیا قابل رقابت است.
دکتر اسلام پناه ، این واحد را نماد بخش خصوصی، فنی و توانمند عنوان کرد و گفت: طبق قوانین و مقررات این گروه صنعتی و تولید کنندگان مشابه می توانند از مشوق های تولید و صادرات محصولات با کیفیت و استاندارد استفاده کنند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، ابراز امیدواری کرد: با توسعه فعالیت شرکت های با دانش روز، شاهد ایرانی پیشرفته ، صنعتی و رقابتی در عرصه جهانی باشیم.
در این جلسه مدیرعامل گروه صنعتی ماموت ضمن ارائه گزارشی از توانمندی های این گروه صنعتی گفت: متاسفانه کارگاههای کوچک فراوانی در کشور وجود دارند که به صورت دست ساز، تریلرهای غیر استانداردی تولید می کنند که عواقب آن را در حوادث جاده ای و ناایمنی راه ها شاهد هستیم. 
مهندس نوروزی افزود: این تریلی ها بدون سیستم های تعادل، ترمز مدرن و بدون تعبیه حفاظ به صورت کاملا غیراستاندارد تولید می شوند و متاسفانه به دلیل خلاء قانونی وارد حمل و نقل جاده ای کشور شده و حوادث متعددی را به وجود می آورند.
 وی خواستار کمک به حل برخی مشکلات این چنینی و تسهیل گری در زمینه تولید شد.
 در ادامه این بازدید، دکتر اسلام پناه و هیات همراه در پیست آفرود خودرو تعدادی از کامیون ها و خودروهای سواری این گروه صنعتی را تست کرده و مورد ارزیابی قراردادند.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی