دسترسی سریع

ملی بیشتر

مدیر کل دفتر حوزه ریاست؛

اعضای  کمیته امور ورزشی سازمان استاندارد را معرفی کرد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در احکام جداگانه ای؛ رییس، دبیر و اعضای کمیته امور ورزشی سازمان ملی استاندارد ایران را منصوب کرد.
امید بن عباس، مشاور عالی رییس سازمان و مدیرکل دفتر حوزه ریاست  با اعلام این خبر گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این احکام، حمید اشتری، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس را به عنوان رئیس، امیرحسین محتشم،  مدیرکل استاندارد استان البرز را به عنوان دبیر و منصور بیک وردی، فاطمه عرفانیان، فارس جبارپور ، محمد صابری، حسین طلایی فرد، علی ابراهیمی، محمد بیگلو و علی قادری را به عنوان اعضای کمیته امور ورزشی سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد.
مدیرکل حوزه ریاست با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی و همگانی کردن فعالیت‌های ورزشی کارکنان دولت اظهار داشت: به منظور تقویت روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران این افراد را به عنوان رییس،دبیر و اعضای کمیته امور ورزشی سازمان منصوب کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با استعانت از درگاه احدیت و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های کارکنان و مشارکت فکری و اجرایی با هماهنگی و همکاری سایر اعضای کمیته نسبت به گسترش و ارتقای فرهنگ ورزش در سازمان ملی استاندارد ایران گام برداریم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ