دسترسی سریع

ملی بیشتر

ارتقای کیفیت و استاندارد راهی برای افزایش صادرات غیر نفتی است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کشورهایی که ۲۰ سال پیش هم رده ما بودند در حال حاضر صادرات غیر نفتی خود را به ۲۰۰ میلیارد دلار در سال رساندند و با اولویت قرار دادن در کار و حفظ بازار هدف و ارتقای کیفیت و استاندارد به این موفقیت رسیده‌اند. 
 غلامرضا شریعتی پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه در دیدار با استاندار همدان گفت: همدان به واسطه صنایع مختلف بهداشتی، غذایی و ساختمانی مشمول اجرای اجباری استاندارد نیازمند سازمان موثر و پویایی است تا امنیت و سلامت را برای جامعه به همراه بیاورد.
وی ادامه داد: برندهای خوبی در حوزه‌های بهداشتی، ساختمان و غذایی در همدان فعالیت می‌کنند که اهمیت حضور سازمان استاندارد را در استان بیش از پیش می‌کند.
شریعتی اضافه کرد: جوایز نشان استاندارد در همدان ،  نشان از اهتمام مدیران استانی به  کیفیت دارد و تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم و با قانون جدید تدوین سند توسعه ۵ ساله که توسط مجلس تصویب شده است نقش کیفیت و استاندارها را در نظام کشور پر رنگ‌تر کنیم. 
وی افزود: مقرر شد نظام جامع کیفی کشور تعیین شود که با دانشگاه صنعتی شریف قرادادی منعقد و نقشه راه جامع برای این موضوع در سال‌های آتی طراحی می‌شود و امیدواریم به تدریج استاندارد را به عنوان یکی از اولویت های جامعه مد نظر قرار دهیم.  
شریعتی اضافه کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم با ایجاد زیر ساخت‌های تئوریک این نقش را ساری و جاری کنیم و علاوه بد کمک به تولید و تولیدکنندگان، همراه  مصرف کننده، جامعه و مردم باشیم.


برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ