دسترسی سریع

ملی بیشتر

همدان تنها استان دارای شهرک تخصصی ساختمانی چینی آلات در کشور است

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: همدان تنها استانی است که دارای شهرک تخصصی ساختمانی چینی آلات است و این شهرک صد در صد فعالیت می‌کند، همچنین ۸۲ درصد واحدهای این شهرک دارای پروانه اخذ کاربرد نشان استاندارد هستند.
 محمد مددی، پنچ‌شنبه ۲۹ مهردر دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: استاندارد به عنوان یک دستگاه تأثیر گذار در امنیت مردم است.
وی افزود: در بحث واحدهای مشمول استاندارد ۲/۴ درصد از واحدهای تولیدی کشور در استان همدان فعالیت می‌کنند که ۲/۱ درصد از آنها دارای پروانه نشان استاندارد هستند.

مددی ادامه داد: در رابطه با موضوع نهادهای ارزیابی انطباق ۹ درصد در استان فعال هستند که ظرفیت بسیار خوبی است و کارها و اقدامات و طرح‌های تحقیقاتی خوبی نیز در تولید محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی  برای نخستین بار در کشور انجام شده است. 
وی در ادامه با اشاره به تدوین سند ملی استانداردهای ملی و کارآمد سازی صنایع متفاوت، اظهار کرد: در این رابطه با چهار مجموعه ذی‌صلاح تفاهم نامه منعقد و تاکنون ۲۸ سند ملی در استان تدوین شده است. 
مدیر کل استاندارد استان همدان در پایان بیان کرد: همدان در اعتبارات سرمایه‌ای افزایش چشمگیری نسبت به سال ۹۹ داشته و در بین ادارات استانی رتبه اول را دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ