دسترسی سریع

استانی بیشتر

آموزش بیش از 13700 نفر ساعت استاندارد گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری بیش از 13 هزار و 700 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت،کارشناسان استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در6 ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، رضا دهدشتی زاده اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال 1400، بیش از یک هزار و 388 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق 67 درصدی داشته است.
دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان  استاندارد نیز 414 نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد 336 نفر ساعت بود و خوشبختانه اداره کل موفق به تحقق 123 درصدی برنامه شده است.
به گفته دهدشتی زاده، مدیران کنترل کیفیت استان نیز در 6 ماهه نخست سال 1400، بیش از 5 هزار نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزی دانشجویان، آموزش ارگان ها، آموزش کارشناسان آزمایشگاه و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد می باشد؛ نیز 6 هزار و 942 نفرساعت رسید که به ترتیب گویای تحقق بیش از 198  و 210 درصدی برنامه تعیین شده می باشد.
وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری اجرای برنامه به ماه های پایانی سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: آموزش های برون سازمانی توسط مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می شوند که در حال حاضر 10 مرکز آموزشی در این زمینه در استان گلستان فعالیت دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ