دسترسی سریع

استانی بیشتر

امضای تفاهم نامه همکاری اداره استاندارد خوزستان و دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان که


با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران؛

امضای تفاهم نامه همکاری اداره استاندارد خوزستان و دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان

تفاهمنامه بین اداره استاندارد خوزستان و دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان با حضور غلامرضا شریعتی امضا و همکاری آن‌ها آغاز شد.

 رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سفر یک روزه خود به شهرستان بهبهان در استان خوزستان، از نزدیک در جریان پیشرفت‌های دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان قرار گرفت و ضمن افتتاح دفتر استانداردسازی، شاهد امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های این سازمان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بود.

غلامرضا شریعتی بهره وری را در تعریف جدید، جزیی از استاندارد دانست و گفت: پیشنهاد ادغام سازمان استاندارد و سازمان بهره وری را به رئیس جمهور داده ایم تا کیفیت بخشی و برندسازی و همه جزییات این دوره در مسیر رعایت حقوق مصرف کننده و حقوق شهروندی به کار گرفته شود.

وی ۴ محور مشارکت جوانان در استانداردسازی، تکنولوژی، اقتصاد و توجه به مسائل زیست محیطی و آب و هوایی را از جمله محور‌های سازمان استاندارد در دستور کار امسال این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه این دانشگاه در بحث پایلوت استانداردسازی نیز بتواند موفق عمل کند.

شریعتی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در بحث استاندارد سازی این دانشگاه بتواند پیشرو ما باشد و همچون بحث کارآفرینی بتواند روز به روز در مسیر رشد و بالندگی سازمانی حرکت کند.

براساس این گزارش؛ در ادامه تفاهم نامه‌ای ۳ ساله بین این دانشگاه و اداره کل استاندارد خوزستان به نمایندگی رضا قیصی پور و سید نژاد منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و اداره کل استاندارد به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک و تبادل اطلاعات، تجربیات، توانمندی‌های علمی، فنی، آزمایشگاهی و کارشناسی با هدف ارائه خدمات علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه‌های مشترک به امضای طرفین رسید

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ