دسترسی سریع

استانی بیشتر

بازدید از واحدهای تولیدی دستمال کاغذی مقدم دستمال کاغذی ساتین سلامت و فرآورده های لبنی سجاد یکتا آریا واقع در شهرک صنعتی

‍ به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: مجید محبی، مدیر کل استاندارد استان در مورخ شنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ از واحدهای تولیدی دستمال کاغذی مقدم، دستمال کاغذی ساتین سلامت و فرآورده های لبنی سجاد یکتا آریا واقع در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید نمود۔
وی در این بازدید از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحدهای تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولیدی، انبار  این واحد ها بازدید به عمل آورد۔
مدیر کل استاندارد استان همچنینی با گفتگو با مدیریت این واحدها ضمن شنیدن توانمندی ها و مشکلات در دوران تحریم و تامین مواد اولیه از روحیه تلاشگر و مدیریت این مجموعه ها قدردانی نمود.
  وی تصریح کرد: باتوجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» همگی موظفیم که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کنیم.
محبی عنوان کرد: هدف استاندارد از این بازرسی‌ها آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی، رفع این مشکلات، حمایت از حقوق مصرف کننده و تلاش در جهت جهش تولید بیان کرد و گفت: خوشبختانه با همت متولیان این واحدها، تاکنون از نظر کیفی مشکلات چندانی وجود نداشته است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ