دسترسی سریع

استانی بیشتر

مدیرکل استاندارد استان اردبیل خبرداد:

انجام بیش از 400 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان

بازرسان استاندارد در شش ماهه اول سال جاری ، 443 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش  استان انجام داده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی در تشریح عملکرد شش ماهه اول سال جاری  این اداره کل در زمینه بازرسی فنی از واحد های تولیدی تحت پوشش و تاسیسات سیلندر گاز پرکنی و سرد خانه استان گفت: تعداد 443  مورد بازرسی فنی توسط کارشناسان اداره کل و همچنین بازرسان شرکت های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی از صنایع تولیدی  و خدماتی استان انجام شده است.
وی افزود: در این زمینه تحقق 55 درصدی طبق برنامه عملیاتی سال 1400 حاصل شده است.
وی گفت: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط استاندارد از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
مدیرکل استاندارد خاطر نشان کرد: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی وخدماتی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.
علایی در ادامه با اشاره به اینکه استاندارد زمین های بازی و تجهیزات شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد، تصریح کرد: از ابتدای سال 1400 تا کنون 96 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و تجهیزات زمین بازی انجام شده است.
علایی با بیان‌اینکه فعالیت شهرهای بازی که دارای وسایل تفریحی هستند، منوط به اخذ تاییدیه ایمنی  استاندارد و انجام آزمون های مربوط است، ازتمامی شهرداران درخواست کرد به هیچ عنوان اجازه فعالیت به بهره برداران تجهیزات شهربازی بدون دارا بودن گواهینامه  استاندارد را ندهند.
                                                                                                        روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ