دسترسی سریع

استانی بیشتر

امضا تفاهم نامه ایجاد دفتر استانداردسازی در مرکز آموزشی علمی، صنعتی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی در راستای اجرای مصوبه نشست یکصد و هفتمین جلسه شورای عالی استاندارد مبنی بر ایجاد دفاتر استانداردسازی در تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی؛ اولین تفاهم نامه ایجاد دفتر استاندارد سازی استان با همکاری بخش خصوصی  امضا گردید.
کریم پور با اعلام این مطلب گفت : امروز یکی از برنامه های سازمان ملی استاندارد ایران گسترش و ترویج فرهنگ استاندارد و کیفیت است و لازمه آن استفاده از تمام توان دولتی و غیر دولتی می باشد چرا که  اهمیت محصولات استاندارد و اثر آن ها بر جامعه علاوه بر اثرات کوتاه مدت شامل نتایج بلند مدت نیز می شود.
وی در ادامه افزود: استفاده از پتانسیل بخش غیردولتی در زمینه بروزرسانی استاندارد ها و نیز تدوین استاندارد ها جدید به ویژه برای محصولات  دانش بنیان موجب خواهد شد افراد بیشتری در این امر همراه سازمان ملی استاندارد شوند و در نتیجه سرعت اصلاحات و تدوین های جدید بیشتر خواهد شد.
سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: دفاتر استاندارد سازی موجب خواهند شد اهمیت استاندارد و گسترش آن در بین همه اعضای جامعه رونق بیشتری بگیرد و باید از کسانی که در این راه قدم برمیدارند تقدیر به عمل آید
این نشست با امضا تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد خراسان رضوی و گروه علمی،صنعتی خراسان به اتمام رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ