دسترسی سریع

استانی بیشتر

در سال ۱۴۰۱ در استاندارد سمنان تشکیل شد؛

چهارمین جلسه‌ی کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد

چهارمین جلسه‌ی کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد  به منظور رسیدگی به پرونده 5 واحد تولیدی که اقدام به تولید کالای با کیفیت پایین تر از استاندارد ملی ایران نموده اند تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان سمنان، بر اساس ماده‌ی ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کمیسیونی مرکب از یکی از قضات دادگستری به انتخاب رئیس قوه قضائیه، مدیرکل استاندارد استان و نماینده سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و نماینده اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، تعاون مرکزی و اصناف ایران حسب‌ مورد تشکیل و بدواً به موارد مذکور در این قانون رسیدگی می‌کند و با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف درصورت احراز جرم مراتب را به مرجع قضائی ذی‌صلاح ارجاع می‌کند. در غیر این‌ صورت با تذکر و اخطار، اقدام به اخذ تعهد، جریمه، تعطیل واحد تولیدی یا خدماتی، جمع‌آوری محصول از سطح بازار، الزام به بهسازی و اصلاح، فروش و امحای کالا می‌نماید.

 بر اساس این گزارش: تصمیمات کمیسیون ظرف مدت سی‌ روز پس از ابلاغ در مراجع قضائی ذی‌صلاح قابل اعتراض خواهد بود در غیر این‌ صورت تصمیمات کمیسیون قطعی محسوب می‌گردد.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ