social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/12/20

15:11:5

633

دکتر اسلام‌پناه :

ارتقای کیفیت نان، نیازمند همگرایی دستگاه‌های مسئول است

نخستین همایش آرد و نان کامل با هدف ارتقای سلامت و امنیت غذایی جامعه، امروز(یکشنبه ۲۰ اسفند) در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، برگزار شد‌.

دکتر مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع اندیشمندان، متخصصان و نخبگان دانشگاهی حاضر در این همایش با اشاره به حرمت نان در دین مبین اسلام، گفت: اجرای کامل سیاست‌ها، همگرایی بین دستگاهی را می طلبد و اقدامات بخشی ما را از هدف نهایی دور می کند.
معاون رییس جمهور با اشاره به محصولات پرمصرف از جمله نان اظهارداشت: برای ارتقای کیفیت نان به عنوان مطالبه عمومی به سه حکمرانی خوب، سالم و متعالی نیاز داریم و این نوع حکمرانی باید برای ارتقای کیفیت محصولات پرمصرف دیگری از جمله روغن ها، شکر ، شیرینی و غیره، اجرا شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تغییر در دستورالعمل ها و روش های اجرایی در نظام استاندارد کشور را سنگ بنای تحول جدید بر مبنای سیاست‌های کلان دانست و تصریح کرد: بازنگری ها به صورت علم پایه و نوین بر مبنای مطالبه عمومی دنبال می شود.
دکتر اسلام‌پناه، برگزاری این همایش را ارزشمند دانست تاکید کرد: تمرکز اصلی باید، افزایش کیفیت،  سلامت و بهره وری باشد‌ .
گفتنی است؛ سیاست‌های دولت درچرخه تولید نان، چالش‌ها و راهبردهای تولید نان کامل، اقتصاد نان و فرهنگ سازی تولید و مصرف نان کامل از محورهای اصلی این همایش بود.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید
نسخه قابل چاپ