social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1402/12/22

10:23:1

1030

دکتر اسلام پناه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران:

تکریم و تعظیم فرزندان شهدا یک وظیفه و ضرورتی غیرقابل‌انکار است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسمی که امروز به مناسبت "بزرگداشت مقام شهدا" در این سازمان برگزار شد، گفت: بهره مندی از توان و تخصص فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، موجبات تحول این سازمان را در مسیر نظام حکمرانی متعالی رقم می زند.
دکتر مهدی اسلام پناه، در جمع فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: آرامش امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر خانواده‌های آنها هستیم و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، نامگذاری۲۲ اسفندماه به عنوان «روز بزرگداشت شهدا»، فرصتی ارزنده برای زنده نگاه داشتن نام شهدای والامقام، دانست و اذعان داشت: خداوند را شاکرم که عزت و افتخار میزبانی از شهید گمنام را به این سازمان عطا کرد تا در کنار این محفل نورانی بتوانیم در به معنای واقعی در مسیر خدمت به مردم و انجام مسئولیت سازمانی گام برداریم.
معاون رییس جمهور، جایگاه امروز این سازمان را مرهون تلاش فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست که در انجام وظایف در پست های مختلف از هیچ کوششی دریغ نداشته اند و در ادامه پیشنهاد داد: ایثارگران می توانند در قالب کمیته های مختلف، علاوه بر رفع موانع  و رسیدگی به مشکلات این گروه و خلق ایده های نوین، تاثیر بسزایی در روند تحولی سازمان و  دستیابی به اهداف دولت در ادای حق مردم داشته باشند.
دکتر فهمیده ،خواهر شهیدان، محمد حسین و داوود فهمیده در این مراسم  با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همواره  با ما همراه است گفت: در جای جای ایران نام شهدای معزز بی‌شماری به چشم می‌خورد که برای حفظ میهن و آرمان‌های الهی و انقلابی تا پای جان ایستادند جز حق نمی‌دیدند و جز برای مبارزه با باطل نمی‌جنگیدند.
وی از "جهاد تبیین" و  "گام دوم انقلاب" به عنوان دو فرمان کلیدی رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: فرامین ایشان نقشه راهی برای پاسداری از  اقتدار و عزّت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  می باشد که ذره ذره خاک آن متبرک به خون مقدس شهیدان است.
در ادامه رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، با گرامیداشت این روز گفت: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت شهیدانی است  که با ایمان به اصل ولایت و ثبات قدم در راه مجاهدت، افتخار و اقتدار را برای  ایران اسلامی رقم زدند و بی گمان حقی بس عظیم بر گردن ما دارند.
در ابتدای این مراسم، دکتر محمد تقی ایرانی، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور ایثارگران؛ با اشاره به برنامه های مدون برای فرزندان شهدا و کارکنان جانباز و ایثارگر در سازمان ملی استاندارد ایران از اهتمام دکتر اسلام پناه برای رفع نیازها و توجه به خواسته های این گروه از کارکنان، همراه با تکریم قدردانی کرد.
در این مراسم با حضور دکتر اسلام پناه و دیگر مهمانان از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید
نسخه قابل چاپ