social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1400/10/9

10:40:4

2091

حماسه نهم دی‌ماه محصول بصیرت و فهم عمیق دینی و ولایت مداری ملت است

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛ 
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 ” اَلحَمدُلِله الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاءِ”  

در طول سال‌های متمادی انقلاب اسلامی همواره استکبار جهانی، صهیونیسم بین المللی و دشمنان ملت ایران و اسلام عزیز با تمام ایادی داخلی و خارجی و فتنه گرانی که با انگیزه‌های مختلف، قصد آسیب رساندن داشتند از هیچ توطئه و فتنه ای دریغ نکردند.
 اما با وجود توطئه گسترده و متنوع، اراده خداوند متعال بر این تعلق گرفت تا پرچم عزت و استقلال ملت، پرچم تجدید پیمان و میثاق دائمی ملت با ولایت در تمامی صحنه‌ها به کوری چشم دشمنان و فتنه‌گران همواره بر اهتزاز باشد.
حماسه نهم دی‌ محصول بصیرت و فهم عمیق دینی و ولایت مداری و تعهد انقلابی ملت و رهبر عزیز و حکیم ما در برابر یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌ها است.
 ملت عزیز و نجیب در جریان انقلاب اسلامی، معاملات را در سطح جهانی به هم ریخت و جریان استکبار و مزدورانش را به چالش کشید و ابهت پوشالی ابرقدرتها را درهم شکست، به مستضعفان و مومنان سراسر عالم روحیه و امید داد و افق های تازه ای پیش روی بشریت گشود، یک نظام شایسته و مقتدر و ریشه دار با حرف‌های تازه و نو، با عنوان جذاب جمهوری اسلامی ایران، پیش روی انسان معاصر قرار داد که یک الگوی تازه از مردم سالاری دینی محسوب می شود.
  اینها روزهای عادی نیستند و خدای متعال در قرآن کریم فرمان داده که روزهای خدایی باید در ذهن و خاطره ملت ها همواره حاضر و پررنگ و درخشان باقی بماند و نباید اجازه دهند بر این روزها گرد و غباری بنشیند و دستور این است: «وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ ۚ»  روزهای خدا را به آنان یادآوری کن. تاکید جبهه کفر و نفاق در وهله نخست، این است که حماسه ۹ دی کمرنگ و به فراموشی سپرده شود. در گام دوم اصرار دارند که تحریف شود.
رهبر فرزانه و حکیم انقلاب درباره ضرورت روایت حقیقی" واقعیات جامعه، تاریخ انقلاب،  دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر" فرمودند: اگر این کار نشود که در موارد متعدد نشده است" دشمن روایت تحریف آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری" و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند.
 ملت بزرگ ایران به تمام دنیا فهماند که نه تنها در پیروی از ولایت و دین مداری با یکدیگر همراه و همگام هستند، بلکه برای بیداری ملت های مستضعف و دربند فکری و اندیشه ای استعماری در سراسر جهان نیز الگوی بارزی هستند که اگر جهانیان از این نمونه بی نظیر پیروی کنند، بی شک ریشه آمریکای تروریست و صهیونیست غاصب و سایر ابر قدرت‌های پوشالی جهان به زودی خشکانده خواهد شد.
 امروز هر چه گرفتاری، عقب‌ماندگی و افتادگی داریم از تفکرات لیبرال ها، غرب زده ها و شیفتگان غرب و هرچه تاکنون پیشرفت حاصل شده از برکت انقلاب اسلامی، امامین معظم این انقلاب و شهدای گرانقدر و  جانبازان و ایثارگران است.
 بصیرت نخبگان، مدیر و مسئولان، زمانی تجلیل می‌شود که خود را مداوم خادم ملت بداند و بتواند باری از دوش ملت بردارد. باید به توانمندی و استعداد داخلی تکیه کرد، در غیر این صورت اگر به دشمن اعتماد کرد در همین دنیا به عذاب ذلت گرفتار خواهد شد.
 در پایان حماسه ۹ دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی و روز بصیرت در تاریخگاه انقلاب اسلامی را در منظومه افتخارات بی‌نظیر نظام مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 مهدی اسلام پناه
۹ دی ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ