social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1400/10/28

11:41:3

2016

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان ملی استاندارد ایران در مسیر توسعه

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به منظور توسعه همکاری های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی  با دکتر محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل؛ در این دیدار که سه شنبه ۲۸ دی در سازمان ملی استاندارد برگزار شد، دکتر اسلام پناه؛ دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی برخاسته از متن انقلاب و متعلق به مردم دانست و از پیشنهاد و درخواست همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استقبال و ابراز امیدواری کرد: این همکاری ها برکات و تاثیرات مهمی برای مردم داشته باشد. در این جلسه مقرر شد زمینه های همکاری سازمان ملی و دانشگاه در جلسات تخصصی با حضور معاونان و مدیران کل  دو مجموعه بررسی و نتایج آن پس از مطالعات لازم عملیاتی و اجرایی شود.
 در این دیدار دکتر احسان ساده، سرپرست معاونت ارزیابی کیفیت نیز با اشاره به این موضوع که امکانات و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به پیشبرد ماموریت های تخصصی سازمان ملی استاندارد کمک نماید بر ضرورت بررسی تخصصی زمینه های همکاری تاکید کرد.
در ادامه، دکتر عبدالله محمدی، مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی این شبکه را برای مشارکت در فعالیت های تخصصی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد و سپس مقرر شد این موضوعات در جلسات کارشناسی و تخصصی که در روزهای آتی برگزار می¬شود، مورد بحث و بررسی وپیشرفت فوری قرار گیرد.

تصاویر

نسخه قابل چاپ