social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1400/11/4

16:57:4

1946

دکتر اسلام پناه در مراسم گرامیداشت روز زن : 

همه روزها؛ روز زن است

به مناسبت ولادت با سعادت  بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مقام والای مادر مراسمی با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران و  بانوان شاغل در این سازمان برگزار شد.
دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع بانوان سازمان ملی استاندارد ایران، این جمع را جمع فرهیخته و خردمند تعبیر کرد و گفت: ایجاد مسئولیت‌های  جدید و ارتقای شغلی برای شما یک حق تردیدناپذیر است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، زنان را گرداننده اصلی مسئولیت های اجتماعی ناظر رفع و رجوع نیازهای جامعه در حد واجب کفایی دانست و گفت: از نگاه من همه روزها، روز زن است و در این ایام بهانه ی بیشتر برای قدردانی آنان داریم.
وی با اشاره به نگاه دین مبین اسلام به بانوان اظهارداشت: نامگذاری سوره ای از سوره های قرآن به نام زنان و طواف نساء از جمله واجباتی است که بیانگر نگاه متفاوت دین اکمل به ارزش و اعتبار برای زنان است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ریشه خلقت از زن شروع می شود و نخستین کسی که به اسلام گروید و تمام سرمایه خود را در این راه اهدا کرد زن بود.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه در جنسیت زنان کیفیتی است که در مردانگی بطور نسبی نیست افزود: باید قدردان این کیفیت باشیم.
دکتر اسلام پناه با تاکید بر اینکه باید نقش بانوان شاغل در سازمان ملی استاندارد ایران بیش از گذشته تقویت شود. تصریح کرد: باید دفتر امور زنان و خانواده سازمان به شورای امور بانوان و خانواده تبدیل شود و با عضویت و حضور بانوان از طیف های مختلف در این شورا، مسائل و مشکلات زنان حل و فصل و نیاز های این قشر از همکاران رفع شود.
به گفته رییس سازمان ملی استاندارد ایران، باید زمینه گشایش ، رشد و ارتقای شغلی بانوان مسلمان در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شود.

در این مراسم، مریم قبادی دانا، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در امور بانوان ، گزارشی از فعالیت های هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در سازمان ارایه کرد.
 این مراسم که همزمان به صورت برخط برای ادارات کل استاندارد استانهای سراسر کشور برگزار شد با مولودی خوانی و بیان فضائل و ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داشت.


برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ