social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1401/1/6

20:32:4

1778

دکترمهدی اسلام پناه:

رضایت از خدمات حق مردم است 

طبق ماده ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد ایران مرجع رسمی حاکمیتی در کشور می‌باشد که عهده‌دار سیاستگذاری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و اطمینان‌بخشی به کیفیت کالاها و خدماتی است که در داخل کشور تولید یا ارائه و یا به کشور وارد و یا از کشور صادر می‌شود.
معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه امروز به صورت سرزده از پایانه مسافربری غرب تهران و فرودگاه مهرآباد بازدید کردند و جویای مشکلات و دغدغه های مسافران شدند.
دکتر مهدی اسلام پناه، در جریان این بازدید گفت: رویکرد نوین تحولی سازمان ملی استاندارد ایران غیر از وظایف اصلی ورود به حوزه خدمات است .
وی تصریح کرد: خدمات کیفی با هدف رضایت مردم و کسب اعتماد عمومی، از اولویت های سازمان است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به عدم رضایت کامل از خدمات ناوگان مسافربری در ترمینال غرب اظهار داشت: در این بازدید سرزده با مشکلاتی مواجه شدیم و به عنوان سازمان حاکمیتی تذکراتی به مجریان شرکتهای مربوطه دادیم.
معاون رییس جمهور تاکید کرد: بر اجرای استانداردها نظارت مستمر خواهیم داشت تا رضایت کامل از  مجموعه ناوگان و خدمات مسافرتی حاصل شود.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه در مجموعه فرودگاه ها با تعاملات انجام شده، زمینه خوبی فراهم شده و رضایت نسبی کیفی از خدمات عمومی  به وجود آمده است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این بازدیدها به منظور احقاق حقوق مردم تداوم پیدا می کند اظهار داشت: امید است با نگاه دلگرم کننده مجریان و خدمات فنی در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در بخش خدمات کیفی مسافرتی باشیم . 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه با هرگونه اهمال کاری در ارایه خدمات مسافرتی برخورد می شود گفت: در صورت بروز مشکلات باید شرکت های خدماتی از مسافران دلجویی کرده و رضایت آنان را جلب کنند.
دکتر اسلام پناه در گفت و گو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه اجرای استاندارد ۸۵ گانه به صورت جدی دنبال می شود افزود: در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه کیفیت خدمات و تولید کیفی خودرو رخ می دهد.
وی با بیان رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران در صنعت خودروسازی و اجرای فرمان ۸ ماده ای رییس جمهور مردمی است گفت: سازمان ملی استاندارد ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادهای حاکمیتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای ارتقا کیفیت خودرو اعمال قانون خواهیم کرد.
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در رویکرد جدید، قطعه سازان موظف به دریافت پروانه کاربرد برای تولید و توزیع قطعات هستند افزود: خودروسازان نیز باید در تولید از قطعات دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد  استفاده کنند.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه خدمات پس از فروش استاندارد اجباری را اعمال کردیم گفت: در فصل بهار خدمات بهتری را ارائه خواهیم کرد و در اعمال نظارت به هیچ وجه تسامح نمی کنیم.
وی با بیان اینکه خودروهایی که بتوانند استانداردهای ۸۵ گانه را به طور کامل اعمال کنند وارد بازارمصرف می شوند افزود:  تا پایان سال جاری خودروهایی که نتوانند استانداردها اجباری را رعایت کنند حذف می شوند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ