social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1401/1/8

19:04:5

1958

دکتر مهدی اسلام پناه:

سرمایه اصلی سازمان ملی استاندارد ایران، نیروهای انسانی متخصص، متدین و پاکدست آن است

دیدار نوروزی رییس سازمان ملی استاندارد ایران با کارکنان این سازمان پیش از ظهر امروز، 8 فروردین 1401، در کرج برگزار شد. 
دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار که معاونان، مشاوران و مدیران کل نیز حضور داشتند با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همکاران و سربلندی کشور گفت: با تلاش و همتی مضاعف در سال نو و ورود به قرن جدید بتوانیم سازمان ملی استاندارد ایران را به جایگاه واقعی متناسب با قانون مترقی تقویت و توسعه نظام استاندارد برسانیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به مسائل و مشکلات ناشی از عملکرد نه چندان درخشان در 10 سال گذشته اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات رفاهی، مالی و ساختاری این سازمان، رویکرد تحولی را پیش بینی کردیم که نتیجه آن در گزارش 110 روزه پایانی سال به وضوح دیده شد.
دکتر اسلام پناه با انتقاد از عدم اتکا بدنه مدیریتی و مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تاکید کرد: تمامی بخش های سازمان به ویژه بخش نظارت بر اجرای استاندارد در سراسر کشور باید قاطعانه و بدون مسامحه به تکالیف قانونی خود عمل و شان سازمان را به عنوان یک سازمان حاکمیتی زیر نظر مستقیم رییس جمهور حفظ کنند تا شاهد تحولات کیفی در تولید کالا و ارایه خدمات به ویژه در بخش خودرو وصنایع دیگر در کشور باشیم.
وی با بیان اینکه باید به شرح وظایف قانونی و فراقانونی بپردازیم افزود: ماوراءقانونی به تعبیری آتش به اختیار است چرا که برای جهش کیفی با شرح وظایف کارمندی نمی توانیم به کیفیت مطلوب دست یابیم. 
معاون رییس جمهور تاکید کرد: در دوره جدید، سازمان ملی استاندارد ایران فقط با ملت عزیز و حاکمیت ، تفاهم و تعامل دارد و غیر از این مفسده ایجاد می کند.
دکتر اسلام پناه با اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان متبوع خود گفت: تمامی جابجایی های مدیریتی و عزل ها با احراز مسائل و مشکلات اداری صورت خواهد گرفت.
وی دارایی ها و سرمایه های ارزشمند سازمان را نیروهای انسانی متخصص ، متدین و پاکدست معرفی کرد و خطاب به کارکنان این سازمان گفت:  همه افراد این سازمان در هر جایگاه و پستی مهم و تاثیرگذار هستند که برای خروج از خمودگی سال های گذشته نیازمند همکاری و همت مشارکت جویانه ی تک تک شما هستیم.
دکتر اسلام پناه در زمینه شفافیت و پاکدستی در این سازمان تاکید کرد: در بخش سلامت اداری بدون هیچ گونه اغماضی با مفسدان برخورد قاطع خواهم داشت به گونه ای که تمام تغییرات وحابجایی ها با توجه بر این اصل صورت خواهدگرفت و همواره بر این موضوع تاکید و نظارت دقیق دارم .
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ، نگاه سالم و امید روشن باید در این سازمان ایجاد شود گفت: تقدس در این سازمان بر تقوا ، دانش ، توانمندی، پشتکار و مسئولیت پذیری است و مدیران جوان نیز باید مسئول تر ، پاسخگوتر ، مردمی تر ، انقلابی تر و با دانش بیشتری باشند.
وی باری دیگر بر وکالت این سازمان نسبت به حقوق مردم تاکید کرد و گفت: حقوق مردم حق الناس است و برای احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تقویت جایگاه این سازمان گفت: حوزه آموزش باید با سرفصل های جدید و روزآمد برای تقویت بنیه علمی و ارتقای دانش کارکنان برنامه ریزی کند.
وی تقارن عید طبیعت با عید بندگی را خوش یمن دانست و برای همه کارکنان و همه مردم سالی سرشار از تندرستی ، سلامتی و عافیت آرزو کرد.
در ابتدای این نشست ، مهندس ماشااله درستکار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، امورحقوقی و مجلس سازمان با تبریک اعیاد مذهبی و آغاز سال نو ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلات توانستیم پایان سال خوبی را داشته باشیم .
وی با اشاره به امیدهای تازه در کشور ابراز امیدواری کرد : سال جدید را بتوانیم با شرایط مساعدتری به سوی تعالی پیش ببریم.
درستکار خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ استاندارد با همدلی و همفکری اهداف تبیین شده رییس سازمان که متناسب با اهداف دولت سیزدهم پایه ریزی شده است را محقق کنیم.

تصاویر

نسخه قابل چاپ