social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1401/2/27

07:27:3

1096

جلسه شورای امور بانوان و خانواده سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

جلسه شورای امور بانوان وخانواده سازمان ملی استاندارد ایران با حضور دکتر مهدی اسلام پناه واعضای کارگروه های تخصصی شورا به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جلسه که به منظور بررسی و اظهار نظر در خصوص پیش نویس دستورالعمل شورای بانوان و خانواده سازمان برگزار شده بود، با تاکید بر اینکه تمام تلاش کارکنان برای دستیابی به شان و جایگاه منزلت حقیقی سازمان و ارتقاء خدمتگزاری به مردم است‌ گفت: بانوان در امور سازمان می‌توانند نقش مهمی برای بهبود و ارتقای جایگاه سازمان ایفا کنند.
در این جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص برنامه‌های جاری این سازمان مقرر شد تا نیمه ی اول خرداد  نسبت به تهیه دستورالعمل نهایی و آیین نامه اجرایی و ابلاغ آن اقدام لازم صورت گیرد. 
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به علاقه مندی برخی بانوان سازمان برای عضویت در این شورا ابراز داشت: بانوان کارآمدی که توانایی مشارکت در اصلاح امور را دارند، می توانند به این شورا بپیوندند.
دکتراسلام پناه با تقدیر از بانوان با انگیزه شاغل درادارات کل استاندارد استان‌ها تاکید کرد: بهره گیری از نظرات و تجربیات بانوان در دستیابی به اهداف سازمان راهگشاست.

تصاویر

نسخه قابل چاپ