social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1401/2/27

23:25:5

859

دکتر اسلام پناه: ‌

تدوین شاخص های استاندارد خدمات فرهنگی در دستور کار قرار دارد 

با حضور دکتر مهدی اسلام پناه، جلسه شورای فرهنگی سازمان ملی استاندارد ایران ‌برگزار شد.
دکتر اسلام پناه در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی و جمعی مسئولان شورای عالی استاندارد ایران برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، این دو شخصیت بزرگ را در تاریخ اسلام بسیار اثر گذار و الگو معرفی کرد.
در ادامه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «فرهنگ همچنان مظلوم است » گفت : کار فرهنگی در سازمان ملی استاندارد ایران باید نمونه ای بی بدیل و طراز منویات مقام معظم رهبری و هم راستا با راهبردهای دولت مردمی و انقلابی باشد.
دکتر اسلام پناه به بیان وظایف سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه حقوق شهروندی به عنوان حق الناس پرداخت و افزود: این مهم باید در سازمان ملی استاندارد ایران به یک فرهنگ متعالی تبدیل شود و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ مقاومت و ایثار از جمله این وظایف خطیر فرهنگی است.
دکتراسلام پناه افزود: تدوین شاخص های مهم استاندارد خدمات فرهنگی از جمله وظایف قانونی این سازمان حاکمیتی است که باید با شاخص های مهم منبعث از منویات رهبرمعظم انقلاب، انجام و ارائه شود.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نباید محدود به یکسری اقدامات ظاهری و سطحی باشد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی باید ریشه دار و ارزشمند باشد و جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محورهای اصلی فعالیت های فرهنگی است.
نسخه قابل چاپ