social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1401/2/28

16:16:5

2072

در نشست مشترک معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح شد:

استانداردسازی خدمات ثبتی نقش موثری در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم دارد

دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در رویکرد تحولی این سازمان که از ابتدای شکل گیری دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی آغاز شده است، تحقق نظامات استانداردسازی خدمات که از حقوق عامه تلقی می شود از جمله محورهای جدی مورد تاکید است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: در این حوزه در قدم نخست، اولویت های حوزه‌های خدماتی احصا و سپس  با واکاوی داده ها، تدوین و روزآمد کردن استانداردهای حوزه خدمات در دستور کار بخش های مرتبط قرار گرفته است.
دکتر مهدی اسلام پناه همچنین در این نشست همکاری و همراهی همه نهادها و بخش ها را در حمایت از تصمیم جسورانه و شجاعانه دولت سیزدهم در اصلاح یارانه‌ها ضرورت مهم و تکلیفی انقلابی برشمرد و گفت: با موفقیت این طرح به اذعان همه صاحب نظران مشکلاتی که سالیان سال کشور با آن رو برو بود مرتفع خواهد شد و دیگر اقتصاد کشور اقتصاد  ضعیفی نخواهد بود که با هر تکانه‌ای بلرزد تا با هر مواجه‌ای موجبات نارضایتی مردم فراهم شود زیرا اقتصاد اگر مردمی و مقاومتی شد از تکانه‌ها خیلی تاثیرپذیر نیست. 
همچنین در این دیدار دکتر مهدی اسلام اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاك كشور یکی از سازمان های تاثیرگذار در کشور است و ما امید داریم با ایجاد شرایط همکاری و تعامل دو جانبه بتوانیم مستند به ماده ٣ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ٩٦/١٠/٢ مجمع تشخيص مصلحت نظام نظارت بیشتری بر استانداردسازی خدمات داشته باشیم.
همچنین در این دیدار دکتر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با اشاره به ارائه خدمات  متعدد مالکیت فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ثبت برندها ، علایم تجاری – صنعتی و ثبت اختراع از رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای بازدید از این مرکز دعوت به عمل آورد تا از نزدیک در جریان مستقیم ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و هوشمند به مراجعان قرار گیرد.
در این نشست موضوعات مهم در خصوص همکاری های مشترک تعیین و مقرر شد در اسرع وقت تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان ملی استاندارد ایران در راستای دستیابی به اهداف مشترک و اجرای برنامه ها و سیاست های عالي نظام منعقد شود.

تصاویر

نسخه قابل چاپ