social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1401/5/23

13:41:1

681

دکتر اسلام پناه در جمع خبرنگاران : 

ارتباط عمیق معنایی بین اهداف سازمان ملی استاندارد و رسانه وجود دارد 

دکتر مهدی اسلام پناه ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سازمان ملی استاندارد ایران، از خبرنگاران به عنوان همکاران دغدغه مند سازمان استاندارد در مطالبه اجتماعی یاد کرد.
دکتر اسلام پناه در این جلسه که به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد  اظهار داشت: خواسته های مردم توسط رسانه به عنوان مطالبه اجتماعی مطرح می شود و سازمان ملی استاندارد ایران طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به وظایف حاکمیتی خود در پاسخ به مطالبات عمل می کند. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جمع، تدوین استانداردهای مربوط به رسانه و وظایف خبرنگاری را نیاز جامعه خبری دانست و گفت: استانداردها می تواند برخی از خلا های اعتمادی را تا حدودی جبران کند. 
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به ماموریت ها و وظایف،  در نوع خود سازمانی خاص است، به برنامه ریزی های انجام شده در هفته استاندارد اشاره کرد و گفت: کانون این هفته روز جهانی استاندارد است که با همراهی و همکاری رسانه به صورت دقیق و بنیادی برگزار کنیم. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، تقویت عضویت های بین المللی این سازمان را در منطقه و کسب سهم جمهوری اسلامی ایران در تجارت حلال را از برنامه های پیش روی این سازمان برشمرد و گفت: رتبه ۲۵ ایران در بین ۱۶۷ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد را خوب اما راضی کننده ندانست که لازم است ارتباطات بین المللی را عمیق تر کنیم. 
دبیر شورای عالی استاندارد به اجلاسیه بین المللی که در شهریور امسال در ابوظبی برگزار می شود اشاره کرد و افزود: تاکنون ۳۰ کشور درخواست انعقاد تفاهم‌نامه با جمهوری اسلامی ایران داشتند که این اتفاق در نوع خودش ارزشمند است.
دکتر اسلام پناه از تدوین سند و نقشه راه استاندارد سازی و مدیریت کشور خبر داد که به زودی ابلاغ می شود. 
دکتر مصطفی آجرلو، مدیرکل دفتر روابط عمومی با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: گرامیداشت این روز که تقارن داشت با عاشورای حسینی با تاخیر برگزار شد. 
دکتر آجرلو از خبرنگاران دعوت کرد تا در تور یک روزه از مجموعه آزمایشگاهی سازمان ملی استاندارد ایران بازدید کنند و از نزدیک با فعالیتهای این سازمان آشنا شوند. 
این نشست با گفت و گویی صمیمی در رابطه با برنامه های تبیین شده و پیش روی سازمان ادامه و با یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه خاتمه یافت.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ