social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1402/12/15

16:04:1

1204

سامانه مردم دار؛ پل ارتباطی بین مردم و سازمان ملی استاندارد ایران

دکتر اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم رونمایی از سامانه های فناورانه را پل ارتباطی برای تعامل بیشتر مردم با سازمان ملی استاندارد دانست و گفت: این سامانه می تواند مسیری درست و منطقی در جهت پاسخ به مطالبات مردم ونظارت همگانی و مردمی باشد.

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" به نشانی https://1517.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا ، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

 سامانه مردم دار  بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشات، درخواست ها و نظرات شهروندان، برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر رسانده و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فرآهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات  خود را با الصاق عکس ، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری نماید.
نسخه قابل چاپ