social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

يكشنبه1400/8/30

16:14:5

1122

در نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه؛  

سازمان ملی استاندارد ایران رتبه نخست را کسب کرد

سازمان ملی استاندارد ایران با مشارکت در پویش تبلیغات هوشمندانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش پوستر و کاریکاتور رتبه نخست را کسب کرد.
نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با هدف ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور در سه محور «فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» برگزار شد.
بیش از 2 هزار اثر فرهنگی، رسانه ای و مشارکتی به این پویش ارسال شده بود که از بین 30 اثر برگزیده، سازمان ملی استاندارد ایران در بخش پوستر و کاریکاتور رتبه نخست را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.
فعالان فرهنگی، کارمندان، اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌های مشمول ماده 3 و 14 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارائه آثار خود در قالب‌هایی هم‌چون فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر و کاریکاتور، پویانمایی، عکس و نقاشی در این پویش مشارکت داشتند.
سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» برگزار کرد و آثار هنری خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
برای مشاهده تصاویر مربوط به نمایشگاه کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ