social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

سه‌شنبه1400/9/2

17:48:2

2423

اسلام پناه: 

سلامت اداری خط قرمز امروز سازمان است / جوانان با هدایت پیشکسوت ها میدان داری کنند

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در این سازمان برگزار شد، همه کارکنان سازمان استاندارد را بسیجی خواند و گفت: همه شما پیشران حرکت تحولی در فصل جدید سازمان ملی استاندارد ایران هستید.
مهدی اسلام پناه با اشاره به وظایف و ماموریت های این سازمان گفت: پاسخ به انتظارات دولت از این مجموعه با توجه به وظایف و ماموریت هایی که در قانون به آن اشاره شده نیازمند تحول بزرگی است. 
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با  کارکنان این سازمان هم پیمان شد تا  با نگاه تحولی به آینده ، سلامت ، شفافیت و کیفیت در رفتار ، با اصلاحات فکری، حرکتی جهادی برای ظهور و بروز خدمات این سازمان در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
دکتراسلام پناه، با اشاره به ابعاد گسترده استاندارد در جامعه تصریح کرد: تلاش برای افزایش کیفیت کالا و خدمات برای سلامت تک تک افراد  جامعه حق الناس است که حساسیت کار در این سازمان را بیش از پیش می کند. 
وی با اشاره به شخصیت والای شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: در کنار خصوصیات برجسته سردار، اخلاص در عمل باعث تفاوت ایشان بود که ماندن در مکتب سردار سلیمانی، افتخاری است که فرصتی برای رشد و تکامل جامعه به ویژه جوانان در تمام ابعاد زندگی است. 
اسلام پناه، با تقدیر از تلاش پیشکسوتان سازمان ملی استاندارد ایران ، بهره مندی از تجارب آنان را هدایت گر راه دانست و گفت: جوانان با هدایت پیشکسوتان، تحول گر آینده سازمان باشند.
در این مراسم که در محیط معنوی نمازخانه سازمان استاندارد برگزار شد با حضور فرمانده بسیج ادارات استان البرز از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ