social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

يكشنبه1400/10/19

18:53:0

3611

دکتر اسلام پناه: 

خط قرمز سازمان ملی استاندارد سلامت و پاکدستی است/ ما وکیل مردم هستیم و دغدغه ما دغدغه مردم است

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم معارفه دکتر احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت که پیش از ظهر امروز در کرج برگزار شد گفت: با تغییر و تحول در مسیر برنامه‌های استراتژیک، فعالیت های سازمان ملی استاندارد را بهبود داده  و اثربخش خواهیم کرد. 

دکتر اسلام پناه در این مراسم با اشاره به شناخت معاون جدید ارزیابی کیفیت به مباحث کلان استانداردسازی و ارزیابی انطباق،  انتصاب ایشان را موثر و مهم عنوان کرد.

وی حمایت خود را از ایده های نوین در معاونت ارزیابی کیفیت اعلام و ابراز امیدواری کرد: دوره معاونت جدید، دوره شکوفایی، پیشرفت، نوآوری، هوشمند سازی و اقتدار باشد و اتفاق های خوبی برای ارتقای کیفیت کالا و خدمات بیفتد. 

دکتر اسلام پناه با اشاره به مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و تاکید بر موضوع ارزیابی کیفیت، گفت: معاون جدید این حوزه با روش های عقلایی و مزیت های آن با سرعت بالا به اجرای استراتژی ساختاری و رفتاری - کارکردی مفید و موفق اقدام نماید. 

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه متناسب با قوانین و مقررات، آئین نامه ها ، دستور العمل ها  و فرآیند ها را نیز روزآمد خواهیم کرد افزود: سازمان ملی استاندارد، سازمان مردم است و ما وکیل کیفی و کمی مردم هستیم و همه مسائل مردم دغدغه ماست.

وی خطاب به معاونان و مدیران، خط قرمز این سازمان را سلامت و پاکدستی در دولت مردمی دانست و تاکید کرد: جوان ها را در اولویت قرار دهید و از جوانانی که آگاهی و دانش و شناخت مضاعفی دارند حمایت کنید. 

در ادامه، احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت  نیز در خصوص وضعیت موجود سازمان و برنامه و خط مش های آینده خود توضیحاتی ارایه کرد.

پیش از این وحید مرندی مقدم، مسئولیت معاونت ارزیابی کیفیت را عهده دار بود که چندی پیش با حکم دکتر اسلام پناه ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان سرپرست معاونت نظارت بر اجرای استاندارد منصوب شد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

 
نسخه قابل چاپ