social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

دوشنبه1400/10/20

10:05:4

1930

درستکار :

جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان از مدیران جوان و انقلابی استفاده می کند چرا که نقش مهمی در جهش کشور و ارتقای سازمان طبق قانون این مجموعه دارد.
ماشااله درستکار در مراسم معارفه سرپرست اداره کل استاندارد گلستان اظهارداشت: استفاده از مدیران جوان و انقلابی مورد تایید رییس جمهور است و رییس سازمان هم طبق ضوابط قانونی از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی استفاده می‌کند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس ابراز امیدواری کرد؛ با بهره مندی از توان نیروهای جوان و متخصص شاهد رشد و توسعه استاندارد در همه جهات باشیم.
درستکار با اشاره به وجود نیروهای فنی و متخصص سازمان ملی استاندارد ایران گفت : نیروهای این سازمان با حداقل دستمزد و تنها از روی غیرت و تعصب در مجموعه همکاری دارند که امیدواریم با بهره مندی از توان و تخصص آنان به نتیجه دلخواه و هدفگذاری شده در قانون سازمان برسیم.
وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران از نیروها و مدیران جوان خود حمایت می‌کند و انتظار داریم که مسئولان استانی از مدیران ما در استان‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی استاندارد و ارتقای بهبود سطح کیفیت کالا و خدمات حمایت و پشتیبانی کنند.
نسخه قابل چاپ