social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

سه‌شنبه1401/2/6

17:37:4

4691

با حکم دکتر اسلام پناه؛

دکتر مهدی انگورج، سرپرست دفتر نظارت بر اجرای‌ استاندارد صنایع فلزی شد

با حکمی از سوی دکتر مهدی اسلام‌ پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دکتر مهدی انگورج به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی منصوب شد. 
دکتر صادق محبی، مشاور و سرپرست دفتر حوزه رياست، هماهنگي امور استانها و دبيرخانه شوراي عالي استاندارد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی با قدردانی از زحمات مهندس پیرایش و آرزوی توفیق برای دکتر انگورج گفت: با عنایت به نیاز کشور و خواست مردم در مورد تحول در حوزه صنایع خودرو، دکتر اسلام پناه، مصمم به اعاده حقوق ملت و ایجاد تحول در صنایع خودرو هستند.
 دکتر محبی افزود: با توجه به تجربیات متعددی که دکتر انگورج در حوزه صنایع خودرو دارند، امیدواریم سازمان  ملی استاندارد ایران در راستای منافع مردم از تجربیات ایشان بهره مند شود.
 در ادامه مراسم، مهندس پیمان پیرایش، ضمن اشاره به خدمات 8 ساله دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی گفت: در  هشت سال گذشته، استاندارد های خودرو را از 35 استاندارد به 85 استاندارد ارتقاء دادیم و در سال 96 نیز دوسال پیش از موعد به اهداف برنامه پنج ساله دست یافتیم که لازم است از خدمات تمامی همکاران در این زمینه صمیمانه تشکر کنم.

تصاویر

نسخه قابل چاپ