social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

چهارشنبه1401/3/25

16:44:1

401

معاون ارزیابی کیفیت از کاهش معنی دار مدت زمان ماندگاری کالاهای اساسی در گمرکات خبر داد

گزارش های دریافتی از استانهای مرزی در پیاده سازی طرح تسهیل و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی حاکی از روند کاهشی ماندگاری کالا در گمرکات است.
دکتر احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت، در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و تسریع ترخیص کالاهای اساسی وارداتی به کشور با اشاره به عزم دولت در این خصوص گفت: معاونت ارزیابی کیفیت علاوه بر ساماندهی این طرح ، رفع دغدغه های مدیران استاندارد استان ها در اجرای این طرح را در دستور کار دارد.
معاون ارزیابی کیفیت با تاکید بر  نقش مدیران کل استانی در تسریع در ترخیص کالاهای اساسی اعلام کرد:
 همه مدیران باید اهتمام جدی، موثر و پیگیرانه برای ترخیص کالاهای اساسی داشته باشند.
دکتر ساده با تقدیر از تلاش مدیران کل استاندارد استانها در مبادی مرزی کشور گفت: این اقدام فرصتی مغتنم برای تبادل نظرات برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی است. 
در این جلسه مدیران کل استاندارد استانهای مازندران، گیلان، خراسان رضوی، بوشهر، گلستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران ، به صورت مجازی درخصوص کالاهای اظهار شده و باقی مانده ، مشکلات و موانع در ترخیص کالا و اقدامات اصلاحی برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی به ارائه گزارش پرداختند.
 جلسات کارگروه تسهیل و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی وارداتی به کشور به دستور دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای کمک به دولت مردمی در راستای تامین کالاهای اساسی زندگی مردم  تشکیل می شود که امروز ، چهارشنبه ۲۵ خرداد، پنجمین جلسه آن در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
نسخه قابل چاپ