social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

چهارشنبه1401/3/25

17:49:0

931

مدیرکل استاندارد استان تهران:

بیانیه گام دوم انقلاب، بزرگترین جهاد تبیین است

گردهمایی منطقه‌ای روابط عمومی‌های ادارات‌کل استاندارد هفت استان، صبح امروز باحضور سرپرست دفتر روابط عمومی  سازمان ملی استاندارد ایران، به میزبانی اداره‌کل استاندارد استان تهران برگزارشد.
به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، عباس نوری در این جلسه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، بیانیه گام دوم انقلاب را بزرگترین و موثرترین گام در این راستا دانست.  مدیر کل استاندارد استان تهران، دوره تحولی جدید سازمان را آغازگر اقدامات حیاتی عنوان کرد و گفت: ریل‌گذاری جدیدی در سازمان درحال شکل‌گیری است که احیا جایگاه شایسته سازمان ملی استاندارد ایران را به دنبال دارد.
مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد: جهاد تبیین در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ویژه‌ای داشته‌است و می‌توان گفت از مبانی آن به شمار می رود.
وی روابط عمومی ها را متولی اجرای جهاد تبیین در ارگان‌ها و دستگاه‌ها دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید برای نقدسازنده، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و تحول در کار فرهنگی، بسیار پویا عمل کنند.
نوری ادامه داد: جهاد تبیین، مقدمه اصلاح و مطالبه درست خواهد بود و ریاست سازمان برای تبیین جایگاه شایسته سازمان به عنوان مدعی العموم کیفیت، اقدامات اثرگذاری انجام داده‌است.
دبیر شورای استاندارد استان تهران، روابط عمومی‌ها را مجری عملیاتی کردن این برنامه‌ها معرفی و خاطر نشان کرد: تکلیف سازمان ملی استاندارد ایران درخصوص مدعی العموم کیفیت بودن، به منزله حق‌الناس است که روابط عمومی‌ها باید برای هرچه بهتر اداشدن این حق، وظیفه دارند سازمان را یاری دهند.
 نوری در پایان تاکید کرد: مطابق با نظر دقیق و ارزشمند دکتر اسلام پناه، رییس جهادی و انقلابی سازمان ملی استاندارد ایران، نشان استاندارد همانند پرچم جمهوری اسلامی مقدس است و روابط عمومی‌ها در مدل های نوین حکمرانی باید تلاش کنند تا با افشای تعارض منافع، ساختن تصویر سازنده از سازمان، شناخت و استفاده مناسب و اثربخش از ظرفیت های فضای مجازی، به دستیابی سازمان به جایگاه مورد انتظار و مدعی العموم بودن آن به جای متهم بودن در فضای عمومی کشور کمک کنند.
در این جلسه، طرح‌ها و ایده‌های مسؤولان روابط‌عمومی ادارات کل استاندارد تهران، البرز، قم، قزوین، سمنان، مازندران و گلستان مورد بحث قرار گرفت.
نسخه قابل چاپ