social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

جمعه1401/5/7

12:59:4

376

مرکز ایده های کشاورزی و آبزی پروری در پژوهشگاه استاندارد راه اندازی شد 

باحضور رییس، معاونان و جمعی از مدیران کل سازمان ملی استاندارد ایران و سرپرست پژوهشگاه استاندارد ، مرکز ایده های کشاورزی و آبزی پروری و تکثیر زالو در پژوهشگاه استاندارد افتتاح شد. 
این مرکز  به منظور هدایت و اجرای پژوهش‏های کاربردی با هدف توسعه استانداردسازی و ارتقاء کارآیی صنایع کشاورزی و آبزی پروری ایجاد شده است.
یادآور می شود؛ پژوهشگاه استاندارد به عنوان مرجع علمی پژوهشی نظام استانداردسازی در کشور و نیز پل ارتباطی بین مراکز تولید و به کارگیری علم، با هدف تکمیل زنجیره علمی‌کشور و کسب اعتماد ملی نسبت به محصولات و خدمات است. 
پژوهشگاه استاندارد سعی دارد با ایجاد بستر مناسب و در نظر گرفتن ساز وکارهای لازم، ضمن هدایت دانشگاهها و مراکز پژوهشی به رفع نیازهای علمی‌ استاندارد سازی، مقدمات "تبدیل یافته‌های علمی‌کشور به استاندارد" و "تدوین استانداردهای پژوهش محور" را به منظور معرفی و انتقال پیشرفت‌های علمی ‌به صنایع، مراکز خدماتی و نهایتا در سطح جامعه فراهم سازد. 
وجود 4 پژوهشکده، 15 گروه پژوهشی، 9 گروه پژوهشی منطقه‌‌ای تقاضامحور، 4 گروه پژوهشی مجازی و بیش از 130 آزمایشگاه تخصصی در پژوهشگاه استاندارد، بستر لازم را برای تحقیق و پژوهش فراهم آورده است.

تصاویر

نسخه قابل چاپ